Fredag

 
Mådde bättre i morse. Regnade ute.
Kom till jobbet o verkligheten slog tillbaka. Packlådor fulla, skrivborden tomma. Flyttbilen kommer på måndag morgon. Verkligheten är ifatt oss.
Vårt kontor stängs för alltid och vi skiljs åt.
Några fortsätter på ett annat område o en till VÄS. Och jag vidare till mitt nya jobb. Tack för tiden vi haft på detta ställe. Ni är ett toppengäng och jag en stolt chef som lämnar er med en bitterljuv glädje i mitt hjärta. Dags att skiljas åt, även om vi vetat det länge är det nu helt plötsligt verkligt. Var rädda om er o gå in i framtiden med glädje, det finns alltid nya utmaningar runt hörnet som gör oss alla ännu starkare.
 
Åt lunch med min nya chef o nya kollegor, lite glädje i sorgens dag.
Sen ringer en av mina SC och är jätteglad. Oh vad det kändes bra, nu blev helgen genast bättre.
 
Nu mysa med familjen. Älskar helger 😊😊