Projektet LC slut

I dag blev jag intervjuvad utifrån att jag har varit med i LC projektet på mitt jobb och jag känner verkligen att det har varit bra. Min utvärdering i kort var bra men det jag vill är faktiskt att det skulle vara längre för Marie var guld värd för mig och mitt sätt att tänka på livet. Förut har jag fokuserat mkt på att pappa är sjuk, vilket jag vet är en stor sorg för mig, jag har fokuserat på att jag inte hinner träffa honom osv. Nu har jag lärt mig att det hjälper ju ingen att jag fokuserar på det jag inte kan utan på det jag kan och verkligen gör. Jag träffar min pappa minst en gång i veckan, check. Och det är skoj utan att jag mår dåligt. Han bor på sitt hem och där är det faktiskt riktigt ok nu, fint i hans rum och han trivs med dom som bor där. Så jag kan inte påverka mer än att vara glad när jag är där. Jag tycker att det har varit jobbigt att pendla, köpt månadskort på SJ.
Jag har tyckt att jag inte hinner träffa mina goa barnbarn på veckorna, igår sov Caily hos oss och jag lämnade i morse, guld värt.

Så det jag vill ha sagt, utvärderingen av det jag varit med om är bra, jag har lärt mig att fokusera ännu mer på bra saker. Och ni kommer garva läppen av er men det som är mest facinerande är att jag insett vikten av matintaget. Inte att jag måste äta en viss mängd utan ATT jag måste äta. Basic saker får många men tydligen inte för oss alla.
Nu fortsätta jobbet och njuta av en lite senare lunch idag.