Musik

Att få sitta o lyssna när S.A.B repar är så mysigt. Nu sjunger dom lite julmusik , jag är verkligen lyckligt lottad som efter  19 år kan sitta o lyssna på när min man sjunger o bara känna hur värmen sprids av lycka i min kropp.
Jag hoppas o ber att jag alltid får ha kvar den känslan.

Varit hos min dotter idag o fikat o myst lite. Trollungarna är verkligen världens snällaste. Imorrn skall Devin sova här, 2 nätter måste det bli☺. Gärna Caily me säger han😁.

Linda plockade ihop lite kläder o leksaker till det nya tillskottet i familjen. Jag åkte förbi o fick träffa en riktigt stolt far☺.

Är förkyld så jag får avvakta me o träffa övriga i familjen.

Ska flytta lite imorgon igen,annars hade jag nog varit hemma o kurerat mig ist.

Kom på att jag inte varit hos pappa i helgen😐. Ringde o hans tv fungerade inte😩. Alex kanske kunde åka dit imorrn annars blir det onsdag som får bli lite pappabesök för sen åker vi bort ngr dagar.

Haft lite jobb i helgen som skulle fixas , det gick inte smärtfritt. Jag brukar alltid förbereda i detalj men trodde detta satt i ryggraden på alla o att det inte skulle kunna bli på ngt strul. Men jag var till jobbet igår o fixade lite o resten imorse. Blev bra till slut men jag gillar inte grus i maskineriet.

Helt säker på att jag kommer sova gott inatt ☺.