Olika bloggar

Vaknar o läser Ola Rapace som bloggar på Finest. Han har precis börjat o testar npg gränserna lite, nice med 28 kommentarer blandat med att han är värdelös-rasist-o bäst ☺. Jag gillar det han skriver, rakt o tydligt. Fick börja dagen med att le.I går fick jag träffa mina små hjärtan på dan, den lilla fortfarande lite sjuk så det fick bli dagis med mormor ist. Vi hade en mysig dag trots att jag fortfarande var trött, idag mkt piggare.Jag tror det beror på hur jag äter, low carb gör mig tydligen low ☺. I går hette dagen ngt annat o man fick äta vad man ville. Jag slog på stort, delade en negerboll med barnen. När jag skulle beställa pekade jag för min systerdotter gillar inte när jag säger negerboll. Han som jobbade var inte svensk o sa-du menar en negerboll eller som vi brukar säga Valstaboll ( ni som inte bor här i märsta/sigtuna förstår inte hans skämt).Jag har gått med i en utm där man skall ha gjort 50 aktiviteter till sista aug. När barnen åkt igår var jag inte sugen på o träna men jag hade bara 5 dar kvar på utmaningen så det blev gymmet. Ett nytt pass fitnessxpress, var bra man körde olika stationer o körde igenom hela kroppen. Han gick runt o tittade på vår teknik o hjälpte till. Sen ett magpass ord instruktören var ledig, hon är grymt bra, det här var bra men....Sen gick jag upp o sprang på löpbandet.Måndag så det var besök hos min mor. Dom hade beställt en bussresa till waxholm mm skoj.Inte varit hos pappa sen i torsdags så det blir en vända dit idag. Jag är inte helt förtjust i hur allt fungerar där så jag ska träffa chefen 😈.Vi har världens lyx, städerskor som kommer till oss varannan vecka. Nu har dom varit lediga sen i början på juni. I går såg jag deras bil här på gatan, vi är nog 10 familjer som har dom på vår gata ☺. Tisdag idag så det är vår tur idag, sååå skönt.Hela semestern har varit fullt upp med saker jag verkligen velat göra o inte hinner på vardagarna. Skönt med ngr dagar kvar.