Dags för vardagen på allvar

Visst är det konstigt att när man är ledig har man så mkt att göra så dagarna bara försvinner. Jag tyckte jag hade en bra plan. Första veckan pappa o barnbarn nästa vecka jag o hemmet. Jag tog en vecka xtra för jag hade lite på känn att min dotter skulle vilja ha lite hjälp innan deras resa, blev barnvakt 2 kvällar hos dom, den tredje hos mig. Devin sov kvar o lilla hjärtat åkte hem. Vinkade av dem på fredagen, blev lite dyrt, 900kr i P-böter 😂😂😂😂. I dag är det sista dan på ledigheten o jag måste givetvis fixa lite slingor, matlådor, ev tvätta altan, vattna blommorna, tvätta herregud vad har min ledighet tagit vägen? Jo jag har ju njutit o gjort precis det som fallit mig in när jag vaknat. En dag i veckan fick pappa följa me ut, jag hade inte tid o vara hos honom så han fick hänga me mig. Vid 5 ville han hem, jag frågade om han blev trött o vara med oss men han sa att det var stimulerande ☺.